2015. július 21., kedd

Étterem ajánló - Köles a reformkonyha (gluténmentes étterem)


Ezúttal étterem ajánlóval jövök...
Ma van a 3. házassági évfordulónk, ilyenkor mindig van vagy étterem vagy valami progi amit csinálunk, és általában én szoktam kiválasztani :D :D
Régóta szerettem volna a "Kölesbe" elmenni, így másra nem is eshetett a választás...
Hadarik Rita, az étterem egyik tulajdonosa és séfje már ismerősöm egy közösségi portálról,ahol szoktunk beszélni, de még nem találkoztunk.
 Most eljött ez a pillanat is, hogy az ételek kóstolása mellett beszélgetni is tudtam vele.

Az én választásom egy főzelékre esett, és mondhatom nem bántam meg...Pedig csupa csupa répa volt.. de hát attól lehet jó nagyokat fütyülni, ahogy anyukám mondaná.. De ez valami leírhatatlan finom volt, komolyan mondom, hozzá csirke husit ette, majd egy salátát.




Annám sült krumplit evett és foodball golyót, mondanom sem kell minden eltűnt a tányérjáról :D






Ferim megkóstolta a gluténmentes hamburgert.. Jól tele is lett.. Nem kis adag ;)





Kicsi Marcello csak figyelt bennünket, és tápizott :D
Majd jövöre.. már ő is ehet <3



És akkor jöjjön a desszert... Hát ez valami álom finom volt..Citromkrémes málnás torta.. Hát komolyan mondom, verhetetlen.. Tisztára az én ízvilágom!! És az állaga is tökéletes volt.. krémes finomság!



És a hab a tortán, Rita szakácskönyve!!!!




Minden gluténérzékeny, és nem gluténérzékeny emberkének csak ajánlani tudom ezt az éttermet, van választék, jó kiszolgálás.. és ISTENI étel!!!

Cím:
Bp. 7 ker. Kertész u 41.
Facebook: KATT IDE
Honlap : KATT IDE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése