2015. augusztus 26., szerda

TÖKÉLETES KENYÉRKE (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Megmondom őszintén, a 3 év alatt nem kszítettem ennyire finom kenyeret.. és hogy finom, az gyenge kifejezés, számomra Isten, Király, Császár :D
Ééésssss.. Ferim, na ez el ell nektek mesélnem.
Megsütöttem, majd ugye kihűlt stb...Ebédhez ettem mellé, mondom vétek lenne kihagyni.. Majd haza jött Ferim, addigra zacsiba tettem. Mondom neki, nézd, kóstiiizd.. Letőrt belőle, majd kérdi hol vetted?? Már somolyogtam :D Innen mondom már csak jobb jöhet :D Mondom milyen?? Azt mondja nagyon finom, de ez gl mentes??? Mondom, IGEN!!! Én csináltam.. Azt mondja olyan mint az igazi, azt hitte neki valami újfajta kenyér :D :D Azt hiszem ennél nagyobb bókot nem zsebelhettem volna be ;) :D

Na de akkor nézzük a receptet, ne csak beszéljek :D

Hozzávalók:
25 dkg Il panne di anne glutén,tej,tojásmentes kenyérliszt (itt találod)
0,5 cs porélesztő
1 kk só
3 gr útifűmaghéj (itt találod)
1 kanál burgonyapehely
1 kk Naturbit kenyérfűszer
2,55 dl víz
2 ek olaj

Elkészítés:
Az alapanyagokat jó alaposan össze dolgozzuk, majd nagyon vékonyan kiolajozott jénaiba (de lehet szilikon forma is) tesszük, majd egy órát kelesszük.
Majd 180 fokra előmelegítjük a sütőt légkeverésen, majd kb 35 perc alatt megsütjük.

Ennyi :D


Tápanyagérték 100 gr ban (iranyadó, függ a használt alapanyagtólis )
kcal: 214,37
feh: 0,64
zsír: 5,10
ch: 40.36














Alapanyagok, Nutri free termékek a legjobb áron, Il panne di anne termékek a legjobb áron:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése