2015. szeptember 5., szombat

MUFFIN ZSEMLE (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Alapanyagok:

Hozzávalók (4 db - hoz )
12 dkg Il pane di anne glutén,tej,tojásmentes liszt (itt találod)
12 dkg Nutri free mix per fibra+ (itt találod)
1 dkg kukoricapehely liszt
3,5 gr porélesztő
2 dl víz
4 gr útifűmaghéj
60 gr rizskrém - Alpro

Elkészítés:
Az összes alapanyagot alaposan kidolgozzuk, majd hagyjuk megkelni.
Majd négy részre szedjük, és golyókat formálunk, beletesszük nagyobb muffin formába, megszórhatjuk bármilyen maggal.
180 fokra előmelegített sütőben kb 25-30 perc alatt megsütjük.

















NUTRI FREE, IL PANE DI ANNE, SCHAR LISZTEK A LEGJOBB ÁRON:

6 megjegyzés:

  1. A rizskrémet lehet valamivel helyettesíteni? Én ilyet még a mi boltjainkban sehol sem láttam, de engem ez a muffin zsömle teljesen elvarázsolt!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mona! Az útifűmaghéjat lehet helyettesíteni valamivel? Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az útifűmaghj azért kell bele, hogy jobb állagot kapjon..Elhagyható, de akkor a folyadék mennyiségét is csökkenteni kell!

      Törlés
  3. Gyönyörűek a képek, ínycsiklandozóak, a recept is jó lenne ha...Én nem csak GL, laktóz, tojás, élesztő,hanem kukorica mentesen kell étkezzek, tehát azok a lisztek, amiket Te használsz, nem alkalmasak, ha kukoricakeményítőt, vagy burgonyapelyhet, élesztőpelyhet használsz hozzájuk... szomorú vagyok emiatt!

    VálaszTörlés
  4. Szia Monità :) Rizskrém helyett mit hasznàlhatok? :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En tejszin, tejföl, kefir, joghurt helyett hasznalom.. barmelyiket amit ehetsz, abbol tegyel belole!!

      Törlés