2015. október 23., péntek

TOFFIFEE - EGY KIS CSAVARRAL (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Hu.. hogy is kezdjem.. szóval nagy csokigyártó vagyok.. Snickers, Bounty, ...és még sorolhatnám.. Az egyik nagy kedvencem a Toffifee, de hogy én is meg tudjam enni..ezért elkészítettem :D (persze csak óvatosan, még a törökmogyoróval is - nekem ;) )

Hozzávalók:
1. "karamell réteg":
15 dkg méz
12 dkg kókuszzsír
5 dkg növényi margarin
vanília aroma
karamell puding vagy keményítő
( Hogy miért is a karamell puding?? A Toffiffe alsó rétege karamellás , mivel ebben a receptben nincs cukor, amit lehetett volna karamellizálni, ezért hogy mégis csak legyen olyan íze, hát ezért ;) )
2. nugát réteg
Megmondom őszintén én ide jófajta török mogyoró krémet használtam, amit külföldről kaptam.
De megmutatom milyen egyszerűen el lehet készíteni ( a videón rendes mogyorót használtam, de török mogyoróval is el lehet készíteni.. érdemes azért egy pár órára talán beáztatni )
VIDEÓ ITT !!
3.csoki réteg
Házi csoki - amit már sokszor olvashattatok tőlem

Elkészítés:
A "karamell réteg" összetevőit a keményítőn / pudingon kívül egy tálba tesszük, majd szép lassan összeforraljuk, legvégül egy pár kanálnyit kiszedünk, kikeverjük a keményítővel /pudinggal, majd vissza öntjük, sűrűre főzzük.
Szilikon formát előveszünk, először házi csokit teszünk alulra, majd a karamellréteget, majd jön belőe a mogyorónugátból.
Majd ilyenkor jöhet a török mogyoró (ami nálam most kimaradt), majd végül ismét házi csoki..
És irány a hűtő egy éjjelre (vagy fagyasztó).










HÁZI MOGYORÓKRÉM KÉSZÍTÉSE:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése