2015. november 21., szombat

FÁNK (GLUTÉNMENTES,TEJMENTES,CUKORMENTES,SZÓJAMENTES)


Ma valahogy spontán jött.. FÁNK!! :D Hát nekem fánkot kellett sütnöm.. :D Ajj és mennyire finom lett, ráadásul egy olyan liszttel próbálkoztam , amit még nem is használtam..de nem csalódtam benne.. olyan finom volt, hogy a délután megsütött fánkocskákból már csak 2 darab van :D


Hozzávalók:
25 dkg gluténmentes alapliszt (itt találod)
csipet só
1 db tojás
5 gr porélesztő
3 dkg növényi margarin
kb. 1-1,5 dl kókusztej (Alpro)
édesítő (itt találod amit én használtam, kb 1 csapott ek, mert én édesszájú vagyok :D )

Tetejére:
1. házi csoki + kókuszreszelék
2. cukormentes sárgabaracklekvár
3. házi csoki + cukormentes málna öntet
4. törökmogyoró krém + házi csoki

olaj a sütéshez

Elkészítés:
Az alapanyagokat alaposan kidolgozzuk, majd hagyjuk kelni 1 órát.
Majd lisztezett lapra tesszük, kinyújtjuk, és pohárral kiszaggatjuk.
Az ujjunkkal mélyedést nyomunk a közepébe óvatosan, nehogy teljesen kilyukasszuk :D
Majd forró olajban aranybarnára sütjük.
Végül tetszés szerint ízesítjük.. (fentebb leírtam én miket tettem rá! )









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése