2016. január 23., szombat

REGGELI KIFLIK (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Alkalmam nyílt kipróbálni Kollár Anita - Glutenno saját fejlesztésű lisztkeverékeit. Elsőként az Alba fehér cipó keveréket teszteltem, kifliként készítettem el , és egy kicsit változtattam rajta, mert nem tettem tojást hozzá, illetve a Naturbit család kenyér fűszerkeverékéből is tettem bele :D (nem én lennék, ha nem variálnák egy recepten :D )


Hozzávalók:
25 dkg Alba fehér cipó lisztkeverék
2,2 dl víz
1 kk kenyér fűszerkeverék - Naturbit
1 ek olaj

3 gr porélesztő

Elkészítés:
Az összes alapanyagot jó alaposan összedolgoztam, majd hagytam 1 órát kelni (közben a gyerekek is felébredtek, szóval pillanatok alatt eltelt az idő :D )
Majd rizslisztes lapra tettem, kinyújtottam, felvágtam négy részre (cikkre), majd feltekertem kiflinek.
230 fokra előmelegített a sütőt, majd visszavettem 210 re, és betoltam a kifliket..
Megmondom őszintén hogy kb 30 percet sülhetett , de pontosan nem figyeltem, mert közbe tettem vettem a gyerekek körül.
Ropogós kifliket kaptam :D
Jó étvágyat mindenkinek a reggelihez :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése