2016. május 29., vasárnap

NOCARB DIÓS-FAHÉJAS REGGELIZŐ (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES,SZÉNHIDRÁTMENTES)


A minap a neten láttam "Mástészta" oldalán egy amolyan cini-minis receptet.. Igazáből a kép fogott meg, mondom nekem is el kell készíteni. Természetesen totálisan más alapanyagokból készült,  mint az övé (nem szokásom koppintani ;) ), de itt is köszönöm, hogy szembe botlottam az ötletével, mert ez valami brutálisan finom amit csináltam.

Hozzávalók:
7,5 dkg dióliszt
7,5 dkg darált dió
5 dkg Nocarb rost sütőmix
1 dkg Nocarb édesítő (1:7)
fahéj
2,5 dl kókusztej
+ édesítős fahéj a végén
+ kókusztej a kenéshez

Elkészítés:
Az alapanyagokat jó alaposan kikeverjük, majd egy szilikonos tepsire kenjük, késsel felkockázzuk, majd 180 fokra előmelegített sütőben kb 23 perc alatt megsütjük.
Még melegen megkenjük kókusztejjel és megszórjuk édesítős fahájjal.
Ha meghűlt, akkor összetördeljük a csíkok mentén kockákra.

Én házilag készített vaníliás kókusztejjel ettem :D









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése