2016. június 22., szerda

"TEJSZÍNES" ZÖLDSÉGES - CSIRKÉS TÉSZTA (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Abban a szerencsében van részem, hogy elsők közt tesztelhetem a Vitalfri kft által forgalmaztt (akik egyébként a  Nutri free termékeket forgalmazzák) új tésztákat, a Zeropiú-t.
Az első tesztalanyom ez a tészta, és meg kell mondjam , hogy nagyon nagyon finom. Én nem nagyon szoktam gl mentes tésztát fogyasztani, mert valahogy nem igazán jönnek be.. De ez tényleg finom, még az én férjem is ezt nyilatkozta róla :D

Hozzávalók:
1 cs Maccheroni tészta
3 dl házi rizstejszín
3 ek mustár

40 dkg vegyes zöldségkeverék (nekem fagyasztott volt)
1 egész csirkemell
olaj

Elkészítés:
A csirkét megmossuk, és feldaraboljuk, majd WOK-ba némi olajat teszünk és belerakjuk a csirkét a zöldséggel együtt, kb 5-10 percet így "sütjük", majd hozzáadjuk a rizstejszínt, mustárt, sózzuk, majd letakarjuk és puhára főzzük.
A tésztát kifőzzük, majd ha kész, akkor összeforgatjuk a "tejszínes" zöldséges csirkével.
Majd petrezselyemmel megszórjuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése