2016. július 18., hétfő

GYORS PIZZA (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Hozzávalók:
12 dkg Nocarb rost zsemlemix
2 kk oregánó

190 gr víz
3 gr porélesztő
3 ek olaj
+ paradicsomszósz
+ vegán sajt

Elkészítés:
Az alapanyagokat jó alaposan összedolgozzuk, majd egy nagyobb tányérba nyomkodjuk kör alakba (pizza forma), széleit vastagabbra.
Kb 5 percet pihentetjük, majd 4 percig sütjük mikróba, megfordítjuk, így sütjük 1 percig, majd rátesszük a paradicsomszószt és sajt helyettesítőt és kb 2-3 percig sütjük még.
Hagyjuk meghűlni, majd fogyasztható!!

5 megjegyzés:

  1. Szia! Érdeklődnék, hogy a receptben megadott mennyiségek 1 főre vonatkoznak? Illetve, hogy nocarb rost sütőmix-ből is elkészíthető a pizza? Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! 2 főre vonatkozik. Legalabbis én egyszerre csak egy felet tudtam megenni. Rost mixből ez a pizza receptem van:
      http://monakonyhaja.blogspot.hu/2016/02/nocarb-sajtos-szelu-pizza.html

      Törlés
    2. Szia! Köszönöm a gyors választ. Megnéztem a másik receptet is, nekem az is jó lenne, de azzal kapcsolatosan újból lenne kérdésem, konkrétan, hogy mikróban szintén el lehet készíteni? Mert nekem nincs sütőm. Köszi! :)

      Törlés
    3. Nem próbáltam még mikróban, nem tudom, hogyan működne!
      :)

      Törlés
    4. Azért köszi! Lehet, hogy teszek majd egy próbát. :)

      Törlés