2016. november 6., vasárnap

ZSERBÓ MESTER MÉZES SÜTEMÉNYLISZTBŐL (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)




Hozzávalók (33x22 es tepsit hasznaltam!!!(
75 dkg mester mézes süteményliszt
2 db tojássárgája
30 dkg margarin
1,5 dl rizstej
3 gr porélesztő
2-3 ek édesítő (1:4)
Töltelék:
1 nagy üveg baracklekvár (én ezt ajcsiba kaptam, de kb 40 dkg volt - persze nyugodtan használhatunk többet kicsivel, ha úgy szeretnénk.)
kb 40-50 dkg darált dió + édesítsük!!
Teteje
Mester diabetikus étbevonó
+ rizsliszt

Elkészítés:
A porélesztőt a langyos rizstejben elkeverjük, majd az összes alapanyagot ó alaposan kidolgozzuk.
Majd hagyjuk pihenni fél órát.
Majd 3 egyenlő részre osztjuk .
Kinyújtjuk a tepsink méretére.
Egy lapot a tepsibe teszünk (én tettem alá sütőpapírt), majd megkenjük lekvárral, megszórjuk dióval, majd eg lap jön megint, ezt is megkenjük lekvárral, megszórjuk dióval, majd az utolsó lap.
180 fokra előmelegített sütőben kb 15-20 perc alatt megsütjük, tetejét csokival borítjuk, majd hagyjuk állni.
Véleményem szerint ez a süti az, ami másnap még finomabb.. meg harmadnap :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése