2017. szeptember 7., csütörtök

CSOKIS "SAJTTORTA"



Hozzávalók:
1 réteg:
20 dkg datolya (magozott)- (áztassuk be előtte kb 50-60 percet – így könnyebben lehet turmixolni)
1 ek vanília aroma
2 ek agave szirup
20 gr Vegifeel vegán csokis protein
2.
10 dkg kesudió (áztassuk be kb 4 órára – így könnyebben lehet turmixolni)
0,5 ek rizstejszín
ízlés szerint agavé szirup (én 1 ek tettem bele)
3. réteg
20 dkg kesudió (áztassuk be kb 4 órára – így könnyebben lehet turmixolni)
2 dl rizstejszín
35 gr Vegifeel vegán csokoládés protein
ízlés szerint édesítő (én 2 ek 1:4 et tettem bele, de én édes szájú vagyok :D )
20 gr holland kakaópor
0,75 dl kókuszolaj
3-4 ek útifűmaghéj
+ mentes csokoládé a tetejére

Elkészítés:
Az első réteghez a datolyát jól összeturmixoljuk, majd hozzáadjuk a többi alapanyagot, alaposan kikeverjük, majd egy 18 cm torta forma aljára nyomkodjuk.
A következő réteghez a kesudiót összeturmixoljuk a rizstejszínnel és az agavé sziruppal, majd a datolyás rétegre kenjük.
A harmadik réteghez is összeturmixoljuk a kesudiót, majd ha az kész, akkor hozzáadjuk a többi alapanyagot és együtt is összeturmixoljuk. Majd rákenjük a kesudiós rétegre.
Tetejét olvasztott csokival borítjuk, majd hűtőbe rakjuk 5-6 órára (de lehet egy éjszaka is), hogy összeálljon.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése